Digikerho

Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa.

Paikka: Lempäälän kirjaston Kompasali

Seuraa sähköposteja ja MeNyt-palstaa.

Tapaamisissa käsitellään tietoteknisten laitteiden ja ohjelmien käyttöä senioreiden näkökulmasta.

Kerhomme vetäjät antavat tukea mm. älypuhelimen käyttöön liittyvissä ongelmissa.

Tarvittaessa voidaan sopia erillisestä tapaamisesta jäsenen kotona tai etäyhteyden kautta.

Kokoontumisissa tutustutaan ensin valitun aihealueen perusasioihin ja jatketaan vertaistukityyppisellä opastuksella käytännön asioihin ja etsitään vastauksia kysymyksiin ja esiin tulleisiin ongelmiin.

Osa digikerhon tapaamisista on tarkoitettu ensiaskelia ottaville - niillekin, joilla ei ole vielä laitetta tai kokemusta laisinkaan.

Käytännössä kokoontumisista saa heti alusta alkaen irti enemmän, jos on oma digilaite mukana tai on juuri sellaisen hankkimista pohtimassa.

Ideat, ajatukset ja vinkit aihealueista ovat hyvin arvokkaita.

Digikerhon tilaisuuksissa on mukana vertaistuki-ryhmä: Pauli Kaivosoja, Pekka Ketonen, Toivo Lepistö,  Alpo Niemi ja Seppo Nissinen

Vrtaisohjaajamme ovat myös kerran kuukaudessa ohjaamassa tuen tarvitsijoita kunnan digikahvilassa.

Pekka Ketonen, kerhovastaava

puh. 050 0644336